آخرین اخبار

دعوت کمیته ملی المپیک از جامعه ورزش برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کمیته ملی المپیک طی پیامی ملت بزرگ ایران وجامعه ورزش کشور را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و پنجمین بهارآزادی دعوت کرد.

اشتراک گذاری
21 بهمن 1402
کد مطلب : 11795

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته ملی المپیک جامعه ورزش کشور را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

«امسال نیز همچون سالهای گذشته مسئولان،مدیران،پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان ورزش کشور بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و پنجمین بهار آزادی با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید میثاقی دوباره خواهند داشت تا به جهانیان ثابت شود جامعه ورزش کشور همچون قطره ای در میان خیل عظیم و میلیونی مردمی، پشتیبان کشور، ولی فقیه و انقلاب اسلامی بوده و به هیچ وجه از آرمانهای امام راحل و شهدای عزیز دست بر نخواهند داشت.

بدون شک این بار نیز مسوولان،مدیران وکارمندان کمیته ملی المپیک همراه با جامعه ورزش کشور با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمانهای انقلاب اسلامی پیمانی دوباره خواهند بست تا بصیرت و ولایت مداری خود را در میان خیل عظیم و میلیونی مردمی به جهانیان اثبات نمایند.

وعده همه ما در سراسر کشور….حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن.»

پایان پیام/

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =